Top 2000 Café 15 december

City Lido wordt omgetoverd tot een groot café waar onder genot van een hapje en een drankje het afgelopen jaar doorgenomen kan worden. Onder leiding van onze dirigent Marcel Loff zal het Vestingstadorkest de avond vullen met hits uit de Top 2000. Met medewerking van koor Vocales en de Groenlose zangers Tim Ebbers en Esther Weelink belooft het een gezellige, informele en muzikaal zeer afwisselende avond te worden. Uiteraard is er de mogelijkheid om gebruik te maken van de dansvloer. Na afloop zullen we de avond voortzetten onder muzikale begeleiding vanuit onze dj-studio (verzoeknummers welkom).

Datum: 15 december 2023
Tijd: 19:30 zaal open, 20:30 start orkest
Locatie : City Lido, Kerkstraat 6, 7141 BA Groenlo
Kosten: 12,50 euro voor entree (exclusief €1,- administratiekosten)
Koop hier je tickets!

Sponsoren gezocht – bedrijfsarrangementen!

Bent u nog op zoek naar een leuke activiteit om met uw collega’s het jaar af te sluiten? Dan hebben wij een heel leuke en originele activiteit voor u! Muziekvereniging Groenlo organiseert in december samen met City Lido het Top 2000 café.

Graag bieden wij u de volgende sponsormogelijkheden aan:

OPTIE 1:
Bedrijfsarrangement ter waarde van €250,-. Daarbij ontvangt u voor 10 personen entree tickets ter waarde van 125 euro, gereserveerde plaatsen en een hapjesarrangement.

OPTIE 2:
Voor een bijdrage van €125,- bieden wij u de mogelijkheid om een advertentie (of bedrijfslogo) van uw bedrijf/organisatie te laten tonen in City Lido tijdens het Top 2000. De advertentie zal de hele avond te zien zijn op de diverse grote led-schermen in de grote zaal, roulerend met advertenties van de andere sponsoren.

OPTIE 3:
Tot slot is er ook nog het grote sponsorpakket. Voor een bedrag van €500,- wordt uw advertentie of bedrijfslogo naast de vertoning in City Lido ook vertoont in onze reclamecampagne op social media en via verspreiding van folders. Hierbij ontvangt u voor 20 personen entree tickets ter waarde van 250 euro, gereserveerde plaatsen en een hapjesarrangement.

Indien u interesse heeft in een van deze aanbiedingen of nog vragen heeft verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via bestuur@muziekvereniginggroenlo.nl