Hoeveel dB produceren wij?

Op 27 september 2022 bestaat Muziekvereniging Groenlo (MVG) 95 jaar. Dit jubileumjaar schrijven we een prijsvraag uit om geld op te halen om MVG ook de komende jaren financieel gezond te houden met als doel over 5 jaar het 100-jarig bestaan te kunnen vieren. We hebben hiervoor een prijsvraag uitgeschreven.

Hoeveel decibel produceert MVG bij de activiteit op deze foto?

Op de foto zien we notaris Edwin Roerdink de officiële meting doen tijdens de repetitie. De trekking onder de goeie inzenders is op 1 oktober 2022. De winnaars worden persoonlijk benaderd.

De volgende prijzen zijn te winnen.: 1. Weekend (3 nachten) Marveld voor 4 personen | 2. Fiets van Bike Totaal Hofstede | 3. Dekbed en kussens voor 2 personen Gunnewijk Groenlo | 4. LCD TV van EP Groot Zevert | 5. Varen op de gracht voor 6 personen van Ervaar Groenlo | 6. E-Choppers rijden Wenters | 7. Hoge drukspuit Huijskes Boevink | 8. Koelkast Veld Koeltechniek |9. Accuboormachine Huijskes Boevink | 10. Cadeaubon Jumbo | 11. Boodschappentas AH | 12. Boodschappentas AH

De prijsvraag is afgesloten.

De uitslag van onze prijsvraag ‘Muziekvereniging Groenlo 95 jaar’ is bekend! Het juiste aantal is 95,7 dB. Gisteravond, tijdens ons concert in de Mattelier, hebben 4 winnaars hun prijs in ontvangst genomen. Met de overige winnaars nemen wij komende week contact op. Gefeliciteerd allen!

1. Weekend Marveld – Loes Krabben
  2. Fiets Bike totaal Hofstede – Fleur Klein Gunnewiek
  3. Kussens/dekbed Gunnewijk Groenlo – K. van Westerhuis
  4. LCD TV van EP Groot Zevert – Anouk Wellink
  5. Varen op de gracht Ervaar Groenlo – A. van der Galiën
  6. E-choppers rijden Wenters – Sabine Klein Gunnewiek
  7. Hogedruikspuit Huijskes Boevink – Annie Postmus
  8. Koelkast Veld Koeltechniekt – J. Klein Gunnewiek
  9. Accuboormachine Huijskes Boevink – Thea Wiegerinck
  10. Cadeaubon Jumbo – Bas te Brake
  11. Boodschappentas AH – Gijs Meuleman
  12. Boodschappentas AH – J. Klein Gunnewiek

Wij danken alle sponsoren voor de mooie prijzen! Iedereen die mee heeft gedaan aan de prijsvraag: dank voor uw bijdrage.