Nadat je lid bent geworden van de muziekvereniging kun je muzieklessen volgen via Stichting Muziekonderwijs Oost Gelre (SMOOG), dat muzieklessen in Oost-Gelre verzorgd. SMOOG is in 2019 opgericht door de acht muziekverenigingen van Oost Gelre.

Van Muziekvereniging Groenlo zijn onze leden Ben Rouwenhorst (bestuurslid SMOOG) en Guido Reusen (coördinator SMOOG) betrokken bij SMOOG.

De muzieklessen worden verzorgd door professionele muziekdocenten en vinden plaats in De Mattelier in Groenlo. De betalingen van de muzieklessen vinden plaats via SMOOG, Je kunt informatie vinden voor muzieklessen op www.smoog.nl.

Aanmelden voor de komende jaargang dient bij voorkeur te geschieden vóór 1 juni in verband met de jaarroosters. Dit kan via www.smoog.nl/aanmelden.

Leerlingen die willen stoppen met lessen bij SMOOG kunnen zich jaarlijks tot uiterlijk 1 juni afmelden. Dit kan via www.smoog.nl/afmelden.