Muziekvereniging Groenlo organiseert 6 woensdagmiddagen voor kinderen uit groep 3-4-5 waarin zij samen in een nieuwe drumgroep muziek kunnen maken! De middagen zullen onder leiding staan van onze slagwerk docent John Sonderen. Het doel is om samen plezier te hebben en leuke muziek te maken! De kinderen hebben hier dus ook geen slagwerk ervaring voor nodig al mag dit natuurlijk wel. We zullen geen muzieknoten gaan leren maar vooral samen leren spelen. Wil je een sfeerimpressie van wat er mogelijk is als je leert samenspelen? Check dit!

De kinderen zullen samen gaan spelen op onderstaande data tussen 16:30 en 17:30 in de Mattelier. Een 6e datum wordt hier nog aan toegevoegd.

• 6 april 2022
  • 20 april 2022
  • 11 mei 2022
  • 25 mei 2022
  • 1 juni 2022

De kosten die eraan verbonden zijn om hier aan deel te nemen bedragen €32,50

Wil je jouw zoon of dochter hiervoor opgeven? Doe dit dan via dit aanmeldformulier, geef bij opmerkingen even aan dat deze aanmelding de DRUMKIDS betreft.

(Bij de opgave voor DRUMKIDS zitten geen verdere verplichtingen of lidmaatschappen verbonden, dit is alleen voor bovenstaande middagen)